ČOKOLÁDOVÉ MUFFINY ZE ŠPALDOVÉ MOUKY

Blíží se léto nebo už je léto?? Zdravá výživa neuškodí, ani v jaro-létě :))) 

Měla jsem z toho strach, moje poslední zkušenost s touto moukou nedopadla zrovna dobře :/ no, ale tyto muffiny dopadly vynikajícně!!! :))

Můžete do nich použít cokoliv si jen vymyslíte - mrkev, sušené brusinky, rozinky, čokoládu, oříšky...prostě cokoliv máte rádi :)

Suroviny (cca na 9 menších muffinů)
1 a 1/2 hrnku špaldové mouky
1 lžička kypřícího prášku
1 lžička jedlé sody
špetička soli :)
1 vejce
1 PL třtinového cukru
1/2 hrnku mléka (polotučného)
1/2 hrnku oleje (já jsem použila lísko-oříškový, ale můžete použít jakýkoliv)

Zbylé suroviny jsou na vašem výběru - čokolády by mělo být 100g, půl hrnku mrkve, oříšky, cokoliv co máte rádi....;-)




Postup
Předehřejeme si troubu na 180´C.

V míse si smícháme nejprve mouku, kypřící prášek, jedlou sodu, sůl - prostě všechny sypké suroviny :)

V druhé míse si vyšleháme vajíčko s cukrem, přilijeme mléko a olej a pořádně promícháme. Sypkou směs postupně zašleháváváme do tekuté. Poté přidáme nasekanou čokoládu. Těsto nalijeme do košíčků nebo vymazaného plechu na muffiny (já ho tedy vždy vykládám silikonovými košíčky:))



Pečeme cca 20-25min (zkoušíme špejlí)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat