APETIT PIKNIK 2013

Jak už název napovídá jedná se o piknik časopisu Apetit. Tuto každoroční akci (již třetím rokem) jsem si jako pravidelná čtenářka tohoto časopisu nemohla nechat ujít :)

,,Areál,, byl rozdělen na dvě části - první byla klasické farmářské trhy, kde prodávají také neskutečné dobroty a druhá část byl přímo Apetit piknik.

Týden před začátkem této slávy jsem si řekla, že ochutnám vše od foodblogerů, že mi nesmí nic uniknout. No.....trochu jsem to přehnala a když jsem viděla co všechno ti šikovní lidé vyrobily, neměla jsem šanci ochutnat ani polovinu. Což mě teď dost mrzí, ale snad příští rok to bude lepší :)

Měla jsem tu čest ochutnat troje makronky - čokoládové od Chez Lucie , lísko-oříškové od Klára Bernklau a z bílé čokolády s bílým pepřem od Zuzany Dvořákové. Mně osobně tedy nejvíc chutnaly ty od Kláry, měly vynikající chuť :)

Také jsem s chutí ochutnala mátový cheescake od Chez Lucie, vynikající játrovou pašitku z domácí výrobny Foodissimo  a  řepánka od Sandy Ongalové :)

Tady pár foteček, aby jste si tu krásu také mohly vychutnat :)



 
 



Vynikající mojito cheescake od Chez Lucie
 


 

Také jsem navštívila work-shop ,,Božské,, Markéty :P no....nevím co k tomu moc říct, nelíbí se mi její výtvory, ale nechtěla jsem soudit, dokud to neuvidím na živo...a neochutnám její výtvor...Závěrem bych ráda řekla - kam se hrabe na všechny ,,amatérské,, cukrářky :))

 
 
P.S. : Už se těším mooooc na příští rok ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat