BRANDNOOZ box III.

Je za námi únor, tzv. měsíc zamilovaných a s ním i nový brand-box. Už ten název doma zkracujeme :)
Tentokrát byl zaměřen více na ,,zdravější,, věci (asi bylo vyslyšeno neustále si stěžování ostatních), ale ani tak jsem nebyla neméně překvapená a potěšená :))
Bylo zde (alespoň pro mě) více novinek a víceméně skoro vše, co by jsem si jen tak sama nekoupila - a o to přece jde!!! :)


Jdeme na jednotlivé výrobky:

VITANA GRUNT - KULAJDA
- novinka na trhu (jeden z výrobků po kterém bych v obchodě nesáhla) - původní cena 29Kč
- jsou podle popisu vyráběny klasicky za tepla a tak se veškeré chutě propojí a mají chutnat jako domácí
- snadno se rozpouští ve vroucí vodě
- bohužel ani v normálním provedení jí nemám ráda, takže ani toto jsem neochutnala a spíše to někomu věnuji
- nemohu hodnotit :))


LIMMI 100% citrónová šťáva
- není to úplná novinka, nicméně asi né tak známý výrobek jako klasické
citronky - tohle totiž není ,,citrónka,,, ale 100%šťáva z citrusů - původní cena je 41Kč
- pochází až z prosluněné Sicílie
- v hrdle lahvičky je kapsle, která obsahuje olej z kůry plodů a dokresluje její chuť
- její využití nechám na Vás, ale jen tak do vody je to vynikající - Nr.1 in Italy ;-))
- za mě 1*


RACIO SIMPLY
- nová řada (od roku 2013) pufovaných mini chlebíčků - lepší jsem ještě nejedla!! - původní cena je 19Kč
- jsou tři příchuti : pomeranč, karotka, med (já měla to štěstí na pomeranč)
- jsou ochuceny přírodními koncentráty / medem a jsou bez ,,éček,,
- jako svačinka jsou super
- takže za mě 1*


ZENONADE ANTI-ENERGY DRINK
- novinka na trhu od loňského listopadu, další z řady energy drinků, které jsem nikdy neměla - původní cena je 37Kč
- je to přírodní bylinný nápoj, má velmi nízký obsah cukru a unikátní složení léčivých bylin
- pomáhá při psych.únavě, posiluje imunitní systém a snižuje hladinu cholesterolu
-výběr je ze tří druhů bylin: maracuja, schizandra, konopí (já měla schizandru)
- účinky nevím jaké to opravdu má, mě to chutnalo jako sirup proti kašli (možná to bylo tou bylinou) a proto mě to nijak neoslovilo - za mě tedy 4


KOTÁNYI NOVÁ INSPIRACE
- novinka na trhu od loňského srpna, zatím jsem neměla tu možnost to vyzkoušet - původní cena je 22Kč
- nová inspirace pro zdravou kuchyni (ale nevím jestli to někoho přesvědčí - když zdravé, ta doma připravené ;-))
- bez přidaných zvýrazňovačů chutí, barviv a umělých aromat
- zatím nemohu hodnotit, ještě jsem nevyzkoušela :))

TRETTER´S ZELENINOVÉ CHIPSY
- novinka na trhu od letošního roku, zeleninové lupínky - původní cena je 30Kč
- jsou vyráběny dle starofrancouzské receptury a jsou to sušené lupínky různé zeleniny, kterou by jste nečekali a není tak pro klasickou konzumaci nejspíš oblíbená
- já měla možnost ochutnat řepu a celer a chuť moc dobrá a kvalitně zdravější než brambůrky
- za mě tedy 1


MANNER PICKNICK
- tip k ochutnání - původní cena je 10Kč
- dvě křehké oplatky se třemi příchutěmi: original, caramel, black and white (já měla možnost ochutnat caramel a teda mmmmm mňam!!! - kam se na to hrabe třeba Twix ;-))
- značka Manner tomu také dodá na kvalitě se 120-ti letou tradicí :)
- svačinka do školy nebo do práce
- za mě určitě 1*


WASA SANDWICH
- tip na další svačinku (zdravou) - původní cena je 25Kč
- dva sendviče, které neobsahují žádné konzervanty a mají dvě různé příchuti: smetanový sýr nebo sýr s rajčaty a bazalkou (já ochutnala ten smetanový sýr a moc mi to chutnalo)
- za mě tedy za 3 (kvalita/značka) = cena :))))




TEEKANNE NACHLAZENÍ SE ZÁZVOREM
- novinka od loňského září - původní cena je 45Kč
- bylinná směs prohřeje organismus v tomto období, kdy má každý nějakou virózku :/
- podporuje imunitní systém a přispívá k přirozené obranyschopnosti organizmu
- přiznám se bez mučení, ještě jsem nezískala dost odvahy si ho udělat - díky zázvoru (nemám tedy ještě vyzkoušeno)


BOHEMIA NATURA VÍCEZRNNÉ
- tip na večerní chroustání u televize :) - původní cena je 20Kč
- lehké krekry z celozrnné mouky s bohatým obsahem vlákniny a čtyřmi druhý semínek: lněné, slunečnicové, sezamové a dýňové
- zdravé brambůrky dodají energii a jsou moc dobré, mají příjemnou chuť díky semínkům a nejsou moc slané
- za mě tedy za 2


EMCO OVESNÉ POLOMÁČENÉ SUŠENKY
- novinka od loňského léta - původní cena 15Kč
- dvě příchuti: čokoláda a kokos (já ochutnala tu čokoládovou a jsem spokojená)
- obsah vloček je 40%, které obsahují oba dva druhy vlákniny
- jako svačinka do školy nebo do práce je to ideální (ikdyž budete mít lehce opatlané ruce od té čokolády ;-))
- za mě tedy za 1


BONDUELLE CIZRNA
- novinka na trhu od loňského podzimu - původní cena je 32Kč
- cizrna upravovaná na páře, která je vhodná do salátů, polévek, humusu nebo exotického falafelu
- je vhodná ihned k použití, díky jejímu zpracování
- zatím jsem neměla možnost vyzkoušet a ochutnat



Závěrem byl součástí obsahu ještě časopis Svět ženy. Tento druh časopisů si nekupuji, ale prolistovala jsem si ho - kupovat dále nebudu :)))
Já se držím raději Apetitu, Foodu a Gurmetu ;-)))





S tímto únorovým boxem jsem byla opět SPOKOJENÁ. Ať si každý stěžuje na co chce, pro mě jsou to novinky, protože jen v tak v obchodě by mě nenapadlo je hledat nebo je koupit, takže podle mě cíl zase splněn!! :)))

- doručení boxu je stále zdarma - velké +
- výpověď můžete dát kdykoliv - velké +

__________________________________________________________________________________

Pojďte ochutnávat se mnou - http://www.brandnooz.cz/ochutnavejmespolu/3661....

Objednejte si předplatné ,,spolu,, nebo ,,celý rok spolu,, DOPORUČTE DÁL a můžete získat boxík zdarma!!! :))))

Jako vždy předplatné se dá kdykoliv zrušit, nejste ničím vázáni - takže neváhejte a také vyzkoušejte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat