BRANDNOOZ box IV.

S hodně velkým opožděním je tady recenze na březnový BOX :(
Omlouvám se, ale přišla nová práce a s ní mnoho povinností a málo času a tak...znáte to....

Za tři dny přijde již nový - dubnový - a tak se vrhneme rovnou do představení toho březnového...:)



Dle mého (našeho) uvážení, to byl zatím nejlepší box, který přišel...kromě Müsli, jsme nic z toho ještě nikdy neměli - SUPER......



MENTOS STRAWBERRY MIX
- známe mentosky s novou příchutí
- původní cena je 18Kč (trochu moc, ne? :/)
- klasika, kterou není nutno představovat
- mix 3 příchutí jahody (sladká, klasická, osvěžující)
- vyzkoušela jsem a můžu říct jen mňam :)
- za mě 1




 BUBLIMO SIRUP
- tradiční limonády ve formě sirupů od firmy Kofola
- původní cena je 99Kč + ten limonádovník (jde to ale použít i jako klasická šťáva ;-)
- všechny sirupy jsou bez konzervantů a umělých barviv
- ovocné šťávy obsahují 10 - 21% podílu ovocné složky
- z jedné 0,5l láhve připravíte až 12l limonády
- je 5 druhů - Top Topic, jupí pomeranč, jupí malina, Chito (tonic a voda) a Citro-Cola
- Citro-Colu jsem měla já a mně nechutnala, ale přítel si to nemohu vynachválit...otázka chuti a vkusu
- za mě tedy 3 (přítel by dal asi 1)




 MEGGLE LACTOSE FREE SMETANA
- smetana vhodná pro lidi, kteří trpí intolerancí na mléčný cukr
- původní cena je 38Kč
- je snadno stravitelná a má skvělou chuť (od klasické smetany k nepoznání)
- obsahuje stejné množství vitamínů, minerálních látek i proteinů stejně jako klasická smetana
- já jí vyzkoušela v omáčce a ve šťouchaných bramborách
- v omáčce byla k nepoznání, naopak mi ta omáčka přišla lehčí a lepší...co ale jsme vypozorovali, že ve šťouchaných bramborách se zachovala zase úplně jinak, brambory byly mnohem sušší, než při použití klasické smetany
- za mě hodnotím tedy za 2


SCHWARTAU VIŠEŇ S MARCIPÁNEM
- vysoce kvalitní džem značky Schwartau
- původní cena je 67Kč
- svěží nakyslá chuť třešní spolu se sladkým (až moc) marcipánem
- na náš vkus je až příliš sladká
- když si dáte malou vrstvu na chleba, ucítíte ale neskutečnou chuť
- není potřeba to s ní přehánět
- vyzkoušeno a za mě hodnotím za 3




MIXIT MAXIPES FÍK
- kombinace křupavých pšeničných lupínků, čokolády, mandlových plátků a tropického ovoce
- původní cena je 20Kč
- nemohu říct jaké to bylo, bylo mi to zabaveno přítelem a já ani neochutnala :)
- nicméně jemu to moc chutnalo a jak znám značku mixit, byla bych také spokojená - hodnotím tedy za 1



CORNY MILKCOCOA + BIG BROWNIE
- oboje vynikající svačinka na cesty i do práce
- původní ceny jsou 15Kč + 13Kč
- oboje dvě jsou křupavé tyčinky s čokoládou, nicméně každá s jinou příchutí
- moc dobré jsou obě dvě
- hodnotím tedy za 1




VITANA CUKR S CITRONOVOU KŮROU
- stejné použití jako u vanilkového cukru, akorát se svěží citronovou chutí
- původní cena 6Kč
- já ho zatím neměla možnost vyzkoušet, ale myslím, že to může být zajímavé...ikdyž citron nastrouhat umí snad každý, no ne? ;-)
- za mě nemůžu zatím hodnotit




KAND TOMATO KETCHUP S ČESNEKEM
- kečup nejvyšší kvality s vysokým obsahem rajčat - 200g na 100g kečupu
- původní cena je 30Kč
- není zahuštěný modifikovanými škroby, je tepelně ošetřený sterilizací a neobsahuje konzervační látky, barviva a umělá aromata 
- hrozně tekutý, ale to je díky tomu, že neobsahuje ty modifikované škroby :)
- použití a chuť super
- za mě hodnotím tedy za 1



CHIO CHIPS
- hrozně pálivé :D
- původní cena je 25Kč
- nehodnotím, ani se nerozepisuji :D nejedla jsem a nikdy bych neochutnala, nemam ráda pálivé věci








S výběrem surovin do boxu jsem byla zase SPOKOJENÁ (umím si i stěžovat?? :D) !!!

- doručení boxu je stále zdarma - velké +
- výpověď můžete dát kdykoliv - velké +

Jako vždy předplatné se dá kdykoliv zrušit, nejste ničím vázáni - takže neváhejte a také vyzkoušejte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat