BRANDNOOZ box V.

Dubnový boxík byl, jak jinak, zase plný nových a tip výrobků :)
Tak než nám přijde ten před prázdninový květnový, musíme si představit ten dubnový :)
Celkové foto jsem nějak nestihla vyfotit :(


FELIX KEČUP
- šťastná volba mi nepřála a tak mi přistál v boxu pálivý kečup
- původní cena je 43Kč
- pálivé věci nemám ráda, takže jsem ani neochutnala a nemám to ani v plánu
- každopádně je to kvalitní kečup s vysokým obsahem rajčat, neobsahuje žádné přidané látky, ani glutamát
- na trhu je od loňského října
- nemohu hodnotit - neochutnám :/




7DAYS BORSETO
- lehká svačinka z listového těsta se 4 druhy obilovin
- původní cena je 15Kč
- můžete narazit na několik příchutí - kakao, puding, lahodný džem nebo třeba s kousky ovoce (který jsem měla já)
- bohužel jsem byla moc pomalá a tak mi ho přítel snědl a já nevím jak chutná, ale jelikož on moc na sladké není a tohle snědl během chvilky - hodnotila bych to kladně ;-)





GOODMILLS BABIČČINA VOLBA
- vysoce kvalitní pšeničná mouka vyrobená z nejlepšího českého obilí (můžete se přesvědčit i v nově vysílaném pořadu Jídlo s.r.o.)
- původní cena je 19Kč
- sama mohu potvrdit, že tato mouka je opravdu kvalitní...snažím se péct pouze z této premium kvality :)
- na trhu je od loňského března (teprve??!!)
- za sebe můžu doporučit a dávám 1*




STOCK MIXER, X-DRINK KRTEČKOVA VODA, KRTEČKOVA MALINKOVKA
- první je alkoholický nápoj - namíchaný drink - původní cena je 30Kč
- prostřední je krtečkova voda - čistá pramenitá voda s příchutí jahody - původní cena je 11Kč (celkem přijatelné - jak donutit děti pít čistou vodu - přez krtečka ;-))
- napravo je malinovka - klasická malinovka bez umělých sladidel a barviv - původní cena je 18Kč (celkem drahé)
- Božkov mi nechutná (věc názoru), krtečkovi obě vody jsou moc dobré :)




PATIFU PRÉMIOVÁ TOFU PAŠTIKA
VITANA PYRAMIDKA KOŘENÍ
- paštiku nejím ani klasickou, takže tuto už vůbec a příteli také nechutnala (možná to bude tím, že tofu nám moc nejede :/) - každopádně je hrozně zdravá varianta klasických paštik - původní cena je 27Kč - nedoporučuji
- pyramidka koření - myslím, že dobrý nápad, žádný polotovar, jen ulehčení práce při lovení koření ;-) - původní cena je 28Kč -doporučuji






LOTUS CLASSIC, KARAMELOVÉ SUŠENKY
- závislost!!! vynikající věc!! doporučuji!!
- původní cena pomazánky je 85Kč, sušenek 25Kč










KOTÁNYI PAŽITKA, BAZALKA
- není nad čerstvé bylinky, ale proč ne :)
- původní cena je 20Kč/kus
- pokud nemáte nějakou jinou možnost tak doporučím :)




- doručení boxu je stále zdarma - velké +
- výpověď můžete dát kdykoliv - velké +

Jako vždy předplatné se dá kdykoliv zrušit, nejste ničím vázáni - takže neváhejte a také vyzkoušejte :)


Žádné komentáře:

Okomentovat