MÁTOVÉ MUFFINY

Koupila jsem si asi před měsícem mátu. Nikdy mi žádná bylinka doma nevydržela, ale máta stále krásně roste a voní :) tak proč toho nějak speciálně nevyužít....

Postup je velice jednoduchý a rychlý :)

Suroviny
2 hrnky polohrubé mouky
1/2 hrnku cukru
1/2 kypřícího prášku
1 vejce
1 hrnek mléka
sůl
1/2 hrnku oleje
čerstvá máta
100 g čokolády
 

 
 
 
Postup
Troubu si předehřejeme na 180´C. Vyšleháme si vejce s cukrem, přidáme mouku, mléko, olej, sůl a kypřící prášek. Čokoládu (můžeme použít čokoládovou rýži jako jsem použila já, jelikož se mi nechtělo jí krájet na drobno :) a mátu nakrájenou na drobno přimícháme k těstu :)
 
 

Tímto těstem plníme košíčky asi do 3/4 košíčku :)

 
Pečeme v předehřáté troubě cca 20min. Samozřejmě vyzkoušíme špejlí, jestli již jsou hotové :)
 
 
 
 
_______________________________________________________________
 
Něco navíc
Pro vylepšení chuti můžeme dozdobit lístkem máty, mentolovým krémem, popř.polít trochou rozpuštěné čokolády ;-)
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat