BRANDNOOZ box II.

Je 4.2. a já se konečně dostala k tomu napsat recenzi na lednový box...
Jelikož společnost chtěla vyhovět všem zákazníkům s prosincovým boxem, zaslání lednového se o něco opozdilo. Dorazilo až 30.ledna (takže vlastně ani takové zpoždění nemám :))
Nicméně únorový už by měl přijít v klasický čas kolem 20.2 - což je za chvilinku a já se zase hrozně těším!!!

Ještě než mi tento box odrazil, přečetla jsem si na FB stránkách plno negativních komentářů typu - jak to že tam dáváte výrobky s éčkama; proč mam musli pro piráty, když mám doma holčičku; proč přišel box tak pozdě; vždyť je to to samé co v prosinci...atd...
Nebudu to tady kazit negativníma řečičkami - samozřejmě každý má právo na svůj názor, o tom žádná. Ale nejdříve než začne někdo hanit, měl by si pořádně přečíst veškeré články a hlavně přiložený leták v boxu :P

No a teď k samotné krabici plné překvapení :)


Obsah mě nezklamal - obsahoval výrobky, které bych neměla odvahu a ani by mě nenapadlo je koupit - což si myslím, že je vlastně CÍL a poslání tohoto projektu, takže za mě SPOKOJENOST!!!


EGO nemáčené
- čokoládové a oříškové
- novinka na trhu
- s vysokým obsahem vlákniny ( podporuje růst pozitivních bakterií, což je pro člověka velmi prospěšné, protože pomáhá zvyšovat obranyschopnost organismu)
- cena cca 8Kč/kus
- takové zdravé sušenky já můžu, takže za mě 1*


 TEEKANNE SENCHA ROYAL
- zelený čaj, který je obohacen o chuť exotického ovoce
- novinka na trhu
- “Sencha Royal”, s listy ve tvaru jehly, je specialitou mezi zelenými čaji
- cena cca 45Kč
- zelené čaje nejsou zrovna mým hot tipem, ale tento je vynikající, takže za mě 1


MYSLI na zdraví pro piráty (ach, kde jsou ty dětské časy....:))
- základem směsi jsou křupavé kousky ovesného Mysli na zdraví, doplněné ovocem, vločkami, kukuřičnými lupínky v čokoládě a barevnými arizonky
- tento nápad vznikl z důvodu toho, aby malé děti více jedli tuto zdravou snídani, aneb jídlo hrou :)
- neobsahují žádná umělá barviva a jsou zdrojem vitamínů a minerálů
-  obsahem balení jsou i hračky, pokud máte štěstí a jste 6 človíček, kdo si toto mysli koupí, tak na Vás čeká uvnitř legendární Igráček - já měla štěstí na visačku
- cena cca 48Kč
- sama od sebe bych si je nekoupila (nejsem přece už dítě :P), ale jsou opravdu chutné, málo sladké a pro děti bych řekla ideální, takže za mě 1


BOHEMIA FARMÁŘSKÉ CHIPS - ROZMARÝN
- brambory k jejich výrobě pochází od pečlivě vybraných českých farmářů, jež za jejich kvalitu ručí vlastním jménem - což už je velké +
- nejsou použity žádná umělá dochucovadla, pouze na přírodní bázy
- velice neobvyklá chuť, ač rozmarýn používám při pečení i vaření, ve spojení s brambůrkami mi to prostě nesedí
- cena cca 25Kč
- jak říkám, toto není pro mě, takže za mě 4 (jen díky tomu, že je to vše hrozně přírodní :P)


ISOLINE 3D Top 24 Kids
- tento výrobek jsem viděla již několikrát v obchodě, ale nikdy mě nenapadlo to koupit a helemese, boxík mi ho nadělil
- je nápoj pro děti školního věku k jejich vyváženému dennímu pitnému režimu
- START - AKTIVITA - REGENERACE - 3 uzávěry = 3 funkce během celého dne
- zelený, červený, fialový (řekla bych jedovaté barvy :P)
- nedokážu to vše popsat, k čemu to vlastně pomáhá, takže více zde : http://eshop.isoline.cz/isoline-3d-top-24-kids
- cena cca 36Kč
- na mě moc sladké a chuťově hodně nezvyklé, zůstanu asi věrná tomu co piji ráda, takže za mě 3


BIOTTA - Bio ENERGY
- další z řady energy-drinků, tentokrát až ze Švýcarska
- je složený z 83 % z ryzí ovocné šťávy a ze 17 % z Guarany a čaje Maté
(a samozřejmě kofein - bez toho by to nešlo)
- mně to nijak neoslovilo a ani BIO energy mi nic neříká
- myslím, že si to ve Švýcarsku můžou ještě chvíli nechat
- cena cca 75Kč!!! - poměr chuti nic moc
- jak říkám, opravdu to není nic co bych vyhledávala (i co se týká ceny), takže za mě 3

UNCLE BEN´S - TIKKA MASALA
- tradiční indickou omáčku tvoří lehce pikantní základ z čerstvých rajčat zjemněný porcí smetany a jogurtu. Vyváženou chuť podtrhuje výrazná vůně koriandru, špetka zázvoru, kokosu a kari
- nezvyklá chuť citronu a koriandru je velice převažující
- lehce pikantní směs, která se hodí skvěle ke kuřecímu masu a těstovinám
- rychlá příprava = skvělá chuť
- cena cca 50Kč
- samotnou by mě nenapadlo tuto směs v obchodě koupit, proto jsem ráda za box šanci a za mě dávám za 2


ŠŤAVNATÉ KUŘE - KOTANYI
- originální chuť - bez přidaných konzervantů, zvýrazňovačů chuti a barviv
- praktické balení s kořením a pečícím sáčkem na celé kuře
- bohužel ještě nevyzkoušeno - nemám doma kuře, jakmile vyzkouším, dopíšu své dojmy
- cena cca 22Kč


 FRUIT-TELLA (jahoda a lesní mix)
- bonbonky se 100% obsahem přírodních látek, bez přidaných konzervačních látek
- no, pro mě prostě jen vynikající žvýkavé bonbony!! - moc dobrá, přírodní chuť, ani ne moc sladké - prostě sisinky :))
- lesní mix jsem vyžvýkala hned a jahodu musela nechat na focení:/
- cena cca 15Kč
- pro mě bomba, za mě tedy 1* (jsem prostě na to sladké!!)


MENTOS 3D FRUIT - ostružina
- dvě vrstvy ovocné příchutě ostružina a jahoda a uprostřed speciální žvýkací želé s příchutí kiwi okamžitě uvolňuje intenzivní a dlouhotrvající chuť, a to bez přidaného cukru
- vhodné do kabelky, do kapsy - tak je to balení malinké :)
- sladká, ne moc dlouho trvající chuť (podle mě tohle je problém veškerých sladkých žvýkaček, moc dlouho nevydrží)
- cena cca 18Kč
- žvýkačky mám vždy u sebe, ať jsou jakékoliv, takže toto oceňuji, nicméně za mě za 3 ( chuť moc dlouho nevydrží) 


Takže to je z lednového boxíku vše. Já sama jsem moc spokojená - počítám s tím, že mi něco chutnat nebude, ale taky nejsem všežravec. Jde mi spíše o to vyzkoušet něco nového a o tom to je!!

- doručení boxu je stále zdarma - velké +
- výpověď můžete dát kdykoliv - velké +

PŘEDPLATNÉ
Jeden box na zkoušku - 279,-Kč (hodnota výrobků minimálně 330Kč)
Spolu - předplatné každý měsíc - 222Kč (hodnota výrobků minimálně 330Kč) - časově neomezeno

Roční předplatné - 1box = 199Kč
Půl roční předplatné - 1box = 229Kč
Tří-měsíční předplatné - 1box = 249Kč

Celkově tento projekt ráda podporuji a je mi ctí být členem recenzentů :)))


Žádné komentáře:

Okomentovat