SWEET AND PEPPER DAYS

Sladké a peprné...ano, i tak by se dalo ve zkratce říci to, co Vás v tomto malém bistru čeká.
Najdete ho v Anglické ulici, kousek od Náměstí Míru v Praze.


Příjemné a útulné prostředí, peprné jídlo, sladké dobroty a vynikající domácí citronáda - velké plusy



Vše je zde vyráběno (jak jinak) z farmářských produktů a domácího pečiva.
Otevřeno mají od pondělí do soboty - 7:30 - 19:30. 
Takže napapkat se sem můžete zajít víceméně kdykoliv. Prostředí je zde menšího vzezření, takže je možnost, že si nesednete :/ Každopádně z hlediska výběru a chuti si určitě vyberete. Nechávají se zde inspirovat od Dity P., Jamieho Olivera nebo samotného Apetitu. Což se mi určitě líbí - kuchařky mají přímo na poličkách, takže si v nich můžete zalistovat :)

Jejich nabídka se může pyšnit burgery, toasty, hot dogs, saláty, kvalitními polévkami, moučníky, kávou....bio limonádou


Teď k samotné naší objednávce. 
Daly jsme si caesar salát a burger + dvě citronády ( vynikající )


Myslím, že Zdenka Pohlreich by spokojený nebyl - žádná klasika to tedy nebyla. 
Salát byl s krůtím masem a chilli bagetkou - po malých kouskách se ta pálivost dala vydržet :)
Až teda....na....no, nechce se mi to ani říkat, ale našla jsem v jídle vlas!!! Nemělo by se toto stávat, nicméně pan servír tohle opravdu nevychytal - spojení ,,jo omlouváme se,, a tím to vše skončilo, pro mě není uspokojující - snědla jsem necelou půlku, našla vlas a ještě si to musela celé zaplatit - za mě velké mínus - !!!!


Burger bacon and cheese chuťově moc dobrý. Zeleninka, maso, sýr, červená cibule - vše farmářské..

Jídla na nabídce se mění každý den, takže pokaždé můžete ochutnat něco nového, zajímavého a určitě dobrého. Ohledně jídla ani celkového dojmu nic vytknout nemůžeme - až na ten vlas, to se nevychytalo a chování servíra nebylo moc efektivní. 


Myslím, že vícekrát se sem už najíst nepůjdeme.



Žádné komentáře:

Okomentovat