BRANDNOOZ box I.

....šílenství jménem BRANDNOOZ box....
Krabice, která je plná ,,novinek,, na trhu, které máte každý měsíc jako překvapení.

No.....a já mam mooc ráda překvapení, tak jsem si díky akci, kterou tato společnost nabízela také jednu tu ,,bedýnku dobrůtek,, objednala :)
Vyskytují se zde také ale věci, které si jen tak samy od sebe nekoupíte, když je dostanete takhle až pod nosánek, tak věřte tomu, že je určitě vyzkoušíte a ochutnáte něco nového :)

V objednávacím formuláři se moc nevyznám :( Objednávala jsem to jako vánoční akci, při které máte každou krabici za 199,-. Je to vlastně předplatné - můžete ho ale kdykoliv zrušit :)

Prosincová krabice obsahovala kousky, které jsem uvítala snad úplně všechny.
Tento skvost Vám zdarma dovezou až na místo určení - pro mě veliká výhoda a i svým způsobem lákadlo (kdybych měla platit ještě za přepravu, neobjednám si to).
Co mě ale hoodně překvapilo, byla váha krabice. Čekala jsem nějaké tintítko a ona to je krabice, která vážila asi 4kg ;-)


1. MAGISTER dark (příchuť vlašské ořechy) - veliké překvapení!! Na alkohol moc nejsem, ale nic lepšího jsem snad ještě nepila - 1*
2. časopis Apetit - už jsem ho měla doma, takže žádné překvapení - 5 (ale jejich chyba to není)
3. Fitness Nestle - velice se mi to hodilo, mají oříškovou (jaká náhoda ;-)) příchuť s medem - 1
4. vanilková Kofola - znám, ale je moc dobrá, takže chválím - 1
5. rajčatová omáčka bolognes (na těstoviny) - bez konzervantů, krásně voňavá, na chuť vynikající - 1
6. Mentos - super - 1
7. Sněhuláácíííííí - mňamka (naší zimu/nezimu připomínajíce :)), málo slané, nemastné - 2
8. Capuccino chocolate - horká čokoláda smíchaná s kávou - pro milovníky Latté a takových podobných dobrot je to určitě přijatelné a zachutná Vám to :) - 1
9. bonbónky (ale ty jsem snědla, ještě než jsem to vyfotila :D)) - 1

____________________

Existuje plno jiných boxů - Ladybox(kosmetika), box se zdravým jídlem atd.

Hodnota celého nákupu se pohybuje kolem 500Kč (minimálně musí být 350Kč) - což mě cena za 199,- zaujala ;-)

Veškeré výrobky jsou v klasické a původní velikosti (žádné ochutnávky nebo mini-vzorečky)

Takže za mě určitě velké + ..... pokud se nebojíte co na vás z krabice vyskočí, určitě vyzkoušejte :)

Někdy se vyskytují i speciální boxy  - tuzemské, zahraniční, na pečení.......

Pokud rozumíte dobře německy, můžete si objednat i německý brandnooz-box - jelikož je toto u nás opravdu novinka tento německý bývá většinou o malinko lepší a kvalitnější....


P.S: UŽ SE TĚŠÍM NA LEDNOVOU KRABIČKUUUU :))))

Žádné komentáře:

Okomentovat