cukrárna SECRET OF RAW SWEET

První raw cukrárna v ČR - toto čestné označení získala nově otevřená raw cukrárna SECRET OF RAW SWEET...
Nachází se v centru Prahy, kousek od Náměstí Míru. Přesněji řečeno v Rumunské ulici 25 ;-)



Co to označení RAW vlastně je? - Vitariánská strava
Je to označení pro syrovou veganskou stravu. Což vlastně znamená, že tato strava (nebo řekněme potraviny) neprochází tepelnou úpravou nad určitou hodnotu tepla (42´C) - lépe řečeno, jsou stále živé. 
Proto se také setkáváme v této souvislosti s pojmem - život. Je to nedílnou součástí tohoto životního stylu.
Nejde totiž jen o jídlo jako takové, celé toto je životní styl.

Vynechávají se veškeré cukry, mouky, mléčné a živočišné výrobky.

_____

Nebudu vám tady rozepisovat sáhodlouhé informace o co se jedná. Toto Vám ve stručnosti řekne, řekla bych alespoň pro mě jako začátečníka, nedůležitější info.

Teď k samotné cukrárně :)



Tato cukrárna je otevřena teprve několik dní. Přesně řečeno 8 dní.
Aaa jelikož to mám kousek od práce a chtěla jsem ochutnat něco o čem jsem (a to se přiznám bez mučení) slyšela v tu chvíli poprvé, musela jsem se tam jít podívat.

No.....můj šálek to asi nebude, co si budeme namlouvat. Maso, cukry...to je moje. Ale určitě nikomu z nás neuškodí něco nového ochutnat a třeba se i přiučit a něco málo si doma vyzkoušet.
Ono takhle jednou za čas si pročistit organismus je potřeba ;-)
A to tato RAW potrava právě ,,dělá,, :)

Objednala jsem si banánový cheesecake a (velká chyba pro mě!!) zázvorovou limonádu.



Chtěla jsem se slečny servírky pozeptat z čeho ten cheescake je, ale jelikož mi limonáda vypálila (podle mého) veškeré vnitřnosti. Neměla jsem už slov....

Banánový cheesecake musím moc pochválit - byl vláčný, málo sladký - moc dobrý!!
Zázvorová limonáda - měla jsem jí poprvé a vím, že si jí už nikdy nedám - to není nic pro mě (ale je to jen můj názor - jsou třeba lidé, kteří jí mohou pít od rána do večera :)




Prostředí má ode mě veliké +
Opravdu příjemná, útulná, čistá a sympatická cukrárna :)

Jediné co mi přišlo přehnané byly ceny. Jak je známo cena = kvalita!! V tomto případě to musí být kvalitní moc :) Není to určitě na každodenní vysedávání s kamarádkami u kafe.
Ale jednou za čas se tam zajít podívat a ochutnat něco nového - to doporučuji!

Jelikož to není úplně můj šálek kávy, čaje..no prostě no není jídlo, kterým bych mohla být živena, myslím, že to nebude časté místo mých návštěv.

Ale i tak můžu za sebe vřele doporučit ;-)







Žádné komentáře:

Okomentovat